Rien Seip clubkampioen

zondag 4 juni 2017
Rien Seip is voor de derde keer op rij clubkampioen geworden. Lange tijd leek de titel naar Karl Schubert te gaan, maar door verandering van zijn werklocatie moest hij enige tijd verstek laten gaan. Daardoor ontstond ineens een strijd om het kampioenschap tussen Rien en John Uckerman. In de voorlaatste ronde versloeg Rien John en daarmee was het pleit vrijwel beslecht. John eindigt op een knappe 2e plaats, Karl wordt derde.

De B-groep is gewonnen door René Coenjaerts, die al vanaf ronde 17 non-stop aan kop stond in deze groep. Paul Thissen eindigt als 2e en reisgenoot Jo Balter als derde. Zij promoveren naar de A-groep.

Hans Plasman wint groep C, met een kleine voorsprong op Herman Thomas. Hans Palm eindigt als derde in groep C. Hans, Herman en Hans promoveren naar groep B.

Twee personen hebben alle rondes gespeeld: Hans Palm en Jo Bloem. De meeste punten zijn gescoord door John Uckerman en Bert Coenen, beide hebben 16½ punt gehaald. Rien Seip en Fred Schotanus komen beide tot 16 punten.