15 september: Schaak off

zondag 28 augustus 2022
SV Schaesberg organiseert dit jaar een voorronde van de Schaak-off. Deze is op donderdag 15 september. Er is dan geen interne competitie! De Schaak-off is een initiatief van de KNSB om nieuwe schakers aan te trekken. Deelnemende schaakverenigingen organiseren één voorronde, waar men zich kan plaatsen voor een regionale finale. In de regionale finales kan men zich plaatsen voor de nationale finale.

De Schaak-off is vooral gericht op huisschakers, maar ook clubschakers kunnen meedoen. SV Schaesberg is de enige club in Limburg die aan de Schaak-off meedoent.

Er worden vierkampen gemaakt naar speelsterkte. In iedere groep wordt een enkelrondige competitie gespeeld met een bedenktijd van 20 minuten p.p.p.p. met een increment van 5 seconden per zet.

Meer informatie vind je hier. Via deze website kun je je ook aanmelden. Aanmelden kan ook bij het bestuur van SV Schaesberg tot uiterlijk 20:00 uur op de speeldag.