Parkstad Zomerrapid

woensdag 29 juni 2022
De Schaakverenigingen Voerendaal en Schaesberg organiseren deze zomer een open rapidtoernooi op 6 donderdagen. Iedere avond worden 3 partijen gespeeld met een bedenktijd van 25 minuten per persoon per partij. Iedereen mag gratis meedoen. Wie mee wil spelen kan zich voor 20:00 uur op de betreffende speelavond melden in het speellokaal. Je hoeft dus niet iedere keer mee te spelen. Doe je aan een ronde niet mee, dan krijg je daarvoor 0,3 punt; voor een hele avond dus 0,9.

Op 14, 21 en 28 juli wordt gespeeld in het clublokaal van SV Voerendaal: Café Keulen, Schoolstraat 3 te Klimmen.

Op 4, 11 en 18 augustus wordt gespeel in het clublokaal van SV Schaesberg: Het Streeperkruis, Streeperstraat 66 te Landgraaf.

Meteen na de laatste ronde, op 18 augustus, is de prijsuitreiking.

Wil je meer weten, neem dan contact op met René Coenjaerts.