Frits Hendriks Memorial op chess.com

zaterdag 31 oktober 2020
Op 5 november herdenken we de onlangs overleden Frits Hendriks. Omdat we niet fysiek bij elkaar kunnen komen wordt het een herdenking middels een snelschaaktoernooi op chess.com. Om mee te kunnen doen moet men lid zijn van Schaakvereniging Schaakvereniging op chess.com. Wie dat nog niet is kan een lidmaatschapsverzoek indienen via chess.com onder vermelding van de echte naam. We doen dit om anonieme valsspelers te weren. Dien dit verzoek a.u.b. zo snel mogelijk in zodat we tijd hebben om het lidmaatschap te honoreren.

Het toernooi begint om 20:01. Aanmelden kan vanaf een uur van tevoren via deze link. Het speeltempo is 4 minuten per persoon per partij met een increment van 5 seconden per zet. Er worden maximaal 7 ronden gespeeld.

De organisatie is in handen van SV Schaesberg en de Limburgse Schaakbond.

Foto: familie Hendriks