Hans Dam wint Parkstadontmoeting

vrijdag 19 april 2019
Drie teams van Voerendaal moesten dezelfde avond aantreden in de LiSB-rapidbeker; daardoor had de Parkstadontmoeting minder deelnemers dan andere jaren. Dat maakte het echter niet minder gezellig. Voor het eerst sinds maanden was Friedrich Gunkelmann weer op de clubavond. In totaal deden 21 spelers mee.

Winnaar was oud-voorzitter Hans Dam. Hij verloor alleen van Pascal Schuman en won alle andere partijen. Clubkampioen John Cörvers werd tweede. De derde plaats was voor Karel Zwakhalen. Jos Jeurissen en Sjaak Bakker deelden de eerste plaats in groep B. Fred Schotanus werd derde. Richard Weijnans won de C-groep. Ook de tweede plaats ging naar Voerendaal in de persoon van Frans Héman. Jan Schoffelen werd derde.