Trainingen

In de loop van het seizoen zijn er 7 trainingen door de gediplomeerde en ervaren trainers Henk Temmink. De trainingen zijn gericht op spelers met een rating tot 1550, maar ook spelers met een hogere rating mogen meedoen. Tijdens de lessen komen tal van onderwerpen aan bod die nuttig zijn voor clubschakers: patroonherkenning, middenspelstrategie, eindspelen, enz.

Zowel leden als niet-leden mogen aan de trainingen meedoen. Voor leden is deelname gratis, niet-leden betalen een bijdrage van € 35,- voor alle lessen. De lessen beginnen steeds om 20:00 uur en duren circa 1½ uur. Ze worden gegeven in ons clublokaal: Het Streeperkruis, Streeperstraat 66 te Landgraaf.

De volgende trainingen zijn op:
24-04-2024

Elke donderdag van 19:30 - 20:00 uur is er training voor beginnende clubschakers.